Ny i Kunnskapsbyen: Bergo360
- Kategori Næringsutvikling
- Dato 28. oktober 2025

Steinar Bergo er i gang med å realisere drømmen om å utvikle et av de beste virkemidlene for kunder som ønsker å nå ut i verden med sine produkter og tjenester.
Gjennom immersive nettsider (interaktive rom og virtuelle opplevelser) skaper selskapet Bergo360 nysgjerrighet og wow faktor som får folk til å klikke seg inn.
– Dette gir bedre opplevelse på mobil, som igjen øker trafikken via sosiale medier. Det får brukeren til å bli lenger og utforske mer (som gir bedre SEO og rangering) – og øker sannsynligheten for delinger, omtaler og presse, sier Steinar Bergo.
Han tiltrekker seg fysiske kunder både innland og utland ved å gi de en unik opplevelse som en smakebit på hva man kan forvente i forkant.
– Dette gir 30 til 80 prosent flere besøk på nettsiden, 25 til 50 prosent mer handel og 60 til 90 prosent mer deling i sosiale medier, forteller han.
Bergo mener kommuner, hoteller, skoler, reiseliv, eventer , konferanser, museet og kultur vil oppleve god effekt av hans konsept.
Hvordan det er mulig avslører han gjerne mer om. i en uforpliktende prat.
– Da kan jeg fortelle om konseptet, produktet og hvordan dette kan gjøres unikt for dere.
Stikkord:mestring, nettverk, partnerskap, samarbeid
Tilsvarende nyheter
Har gjort historiefortelling til levebrød
Gründerfokus på StartUp festivalen
