Back

Ny i Kunnskapsbyen: Bergo360

lager immersive nettsider

Steinar Bergo er i gang med å realisere drømmen om å utvikle et av de beste virkemidlene for kunder som ønsker å nå ut i verden med sine produkter og tjenester.

Gjennom immersive nettsider (interaktive rom og virtuelle opplevelser) skaper selskapet Bergo360 nysgjerrighet og wow faktor som får folk til å klikke seg inn.

– Dette gir bedre opplevelse på mobil, som igjen øker trafikken via sosiale medier. Det får brukeren til å bli lenger og utforske mer (som gir bedre SEO og rangering) – og øker sannsynligheten for delinger, omtaler og presse, sier Steinar Bergo.

Han tiltrekker seg fysiske kunder både innland og utland ved å gi de en unik opplevelse som en smakebit på hva man kan forvente i forkant.

– Dette gir 30 til 80 prosent flere besøk på nettsiden, 25 til 50 prosent mer handel og 60 til 90 prosent mer deling i sosiale medier, forteller han.

Bergo mener kommuner, hoteller, skoler, reiseliv, eventer , konferanser, museet og kultur vil oppleve god effekt av hans konsept.

Hvordan det er mulig avslører han gjerne mer om. i en uforpliktende prat.

– Da kan jeg fortelle om konseptet, produktet og hvordan dette kan gjøres unikt for dere.

Bergo360

Vil du bli medlem?

Et medlemskap gir deg mange fordeler. Les mer om disse her.