– Don’t tell it, show it! Det er den beste måten å markedsføre Lillestrøms nye, urbane forretningsbygg overfor hovedstadens og regionens næringsmeglere

Spennende kontraster i Lillestrøm.

Som rådgivere innen næringseiendom har meglerne stor påvirkning på hvor bedrifter skal rette blikket, når de skal reetablere seg i nye lokaler.  

Kunnskapsbyen og Lillestrøm Eiendomsforum inviterte derfor næringsmeglere med på en visningsrunde i Lillestrøm, og et titalls møtte opp for å oppleve Lillestrøms nye skyline og komme tett på næringsarealene i de nye byggene som er i ferd med å reise seg. 

Stolte utbyggere 

De lokale eiendomsutviklerne er både framoverlente og godt framme i skoa når de presenterer de nye byggene der næringslivet snart får muligheten til å etablere seg – kun et par minutters gange fra Lillestrøm stasjon. 

Lillestrøm reiser seg mot nye høyder.

Byen som lenge har vært uovertruffen som kollektivknutepunkt, er også blitt et innbydende sted med sterke urbane kvaliteter innen kultur, spisesteder og annen service. Nye attraktive boligprosjekter bidrar også til å styrke bedriftenes interesse for Lillestrøm. 

Skiller seg fra Oslo 

– Å etablere seg i Lillestrøm er blitt et godt alternativ for bedrifter som synes at Oslo er for stor. Bedrifter opplever at de synes bedre i Lillestrøm, sier prosjektleder Marit Heiberg i Kunnskapsbyen. 

Næringsmeglerne fra Oslo setter pris på å få en slik oppdatering om utviklingen av Lillestrøm. Dette var tredje gang næringsmeglerne ble invitert hit – og flere av dem hadde også deltatt tidligere. 

Næringsmeglerne nederst i høyre hjørne!

Det er viktig at Lillestrøm viser seg fram, fremholder meglerne. Dette bidrar til at stadig flere får Lillestrøm «på radaren» som et godt sted å etablere seg.